Pagina's

zondag 2 maart 2008

Hyvesje, Boompje, Beestje (het grote Hyves gedicht)

Hyves, wat ben je goed bezig man,
Jaja, deze profielsite kan er wat van..

Een dagelijks begrip voor veel digitale zielen,
hoeveel leden er eerst al voor je vielen!

En zelfs nu nog breidt het aantal leden zich gestaag uit,
ik moet de dag nog meemaken dat jij je deuren sluit!

De uitnodigingen die ik in mijn mailbox zag,
volgens mij minstens 15 elke dag!

Kom bij hyves was het motto, join the group,
M'n mailbox zat vol met al die troep

Beetje irritant maar ik gaf me gewonnen en meldde me aan,
want zeg nou zelf, je moet met je tijd mee gaan.

Zoeken naar mensen die ik gekent heb of die ik nu ken,
komt nu heel nederland te weten wie ik ben?

Het woord Hyven staat net nog niet in de dikke vandale,
Maar ligt Hyves plat, zal het zeker de voorpagina halen!

Lekker opscheppen over het aantal vriendjes dat ze hebben gespaard,
maar zijn ze de titel 'vriend' eigenlijk nog wel waard?

De helft ken je uit je verleden, de andere helft ooit 1 keer gezien,
500 zogenaamde vrienden, een beetje overdreven misschien?

Toch is het de ideale manier, dat wel,
om contact te houden met neef ron, oom ruud of tante nel!

Gadgets, blogs en pimpen maar,
een tikje hier en een krabbel daar.

Een gezellige drukte in hyves-land,
we zetten MSN ff aan de kant!

Dus niet-Hyves-leden, doe maar gewoon mee,
met een grote mailbox voor hyves-spam weet iedereen straks over je grote liefde voor kipfilet, dansen aan zee of je nieuwste merk haarspray.

Veel plezier hier op hyves iedereen,
en denk erom, zoek je vrienden ook af en toe om je heen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten