Pagina's

dinsdag 13 januari 2009

Stuiter, stuiter, stuiter!!

Als een kind zo blij was ik toen ik hoorde dat mijn pakketje zijn bestemming had gevonden!

Met trots presenteer ik jullie mijn nieuwe aanwinst:



Helaas kon ik dit juweeltje pas 's avonds uitpakken, maar dat was het wel waard.

Klopt, die camera had ik al, maar dat gevaarte aan de voorkant wordt z'n nieuwe PARTNER IN CRIME.

Een echte Telelens dus.
Om precies te zijn: (misschien zegt het je nix) een 55-250mm IS.
Om flink te zoomen dus. ;-)

Al die tijd heb ik al die uitslovers met hun grote lenzen moeten aanschouwen. 
Maar nu hoor ik zelf bij de club!!! :-D 

Weer een hap uit m'n portemoniks, arm wordt nog armer..
Nu flink aan het testen en Daniël wordt er helemaal lyrisch van!!
Joy oh Joy, wat een Pracht-ding!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten