Pagina's

dinsdag 18 januari 2011

VUURROOD van binnen, PIKZWART van buiten!

De meeste mensen kennen mij als vredelievend, soms wel wat irritant, maar meestal van goede wil..

De meeste mensen (allemaal eigenlijk) zien mij dan ook alleen bij daglicht.... :|

Wanneer aan de andere kant van de wereld de dag weer begint en wij overschaduwt worden door de nacht, jaja, dan zie je nog s wat anders!!

Dan pakt Daniel zijn wapen uit de kast, dan komt zijn ware aard naar boven. Gemeen, hard en levensgevaarlijk!

Menig middeltje kon mij niet afhelpen van deze kwaal. Mijn kwaal. Vuurrood van binnen en pikzwart van buiten, intelligent en op het eerste oog onzichtbaar!

Pas op! De nacht begint!! Mijn probleem verspreid zich snel, zelfs JIJ ontkomt er niet aan. Nee, nee, ik doe jou niks, ik ben uit op de veroorzaker van deze symptonen. Vuurrood van binnen, pikzwart van buiten...

In mijn rechterhand het wapen, in mijn linkerhand.... het licht.. Mijn zintuigen werken op 100 procent en elk klein geluidje gaat als een bliksemschicht van mijn oor naar mijn linkerhand. Klik, het licht is aan en mijn ogen tollen van links naar rechts, van boven naar beneden.

Ze is er weer.. Als uit het niets verschijnt ze voor mij en verdwijnt net zo snel weer de donkere nacht in. Vuurrood van binnen, pikzwart van buiten..

Ze is onmiskenbaar en wakkert mijn donkere gevoelens op.
Het licht gaat uit.. Mijn wapen op scherp, wachtend op de volgende ontmoeting. Mijn zintuigen werken nu op 200 procent en ik ruik bloed..

Een geluid.. JA! Daar is ze weer! Klaar voor de strijd, klaar om alles op te eisen wat ik in me heb! Mijn reactievermogen schreeuwt LICHT AAN!! Het licht vult het donkere gat en ik zie haar verticaal voor me staan. Ik trek mijn wapen, de spanning stijgt. Op een onverwacht moment sla ik toe, ze maakt een beweging, maar te laat!! EEN KLAP, EEN LICHTFLITS en daarna is het doodstil..

VICTORIE!! Deze slag was dodelijk voor de tegenstander!!
Ik ben veilig?? Nee, nog lang niet, ze is met een heel leger.. maar de overwinning op alleen haar is geweldig!!

Wie wordt het volgende slachtoffer? MWUHAHAHAH!!

Oftewel, NIEMAND, maar dan ook NIEMAND houd Daniel uit z'n slaap door irritant boven zijn oor te gaan zoemen.

Geloof me, ik doe geen vlieg kwaad, maar voor muggen maak ik een grote uitzondering, ze ontkomen niet aan mijn elecktrische vliegenmepper, ik zal niet rusten voor ik ze heb gevonden !!! Irritante beesten...

(geschreven op: 21-08-2007)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten