Pagina's

dinsdag 28 juli 2009

Geluk bij ongeluk

Zomervakantie, strand, ondergaande zon.
Wat wil een mens nog meer!! :-)

Totdat... plons!
Mijn gsm met de golven mee naar de bodem. :-S
Het water leek toch wat kouder te worden op dat moment.

Stom, stom, wie stopt z'n telefoon dan ook in z'n borstzak om vervolgens het water in te huppelen.

Zoeken, zoeken.. maar de zee was genadeloos.. die zag ik niet meer terug. Best lullig.

Simkaart, sms, telefoonnummers alles weg. Pijnlijk.
Maarrrr kijk eens wat ik een dag later in mijn bezit had:

Dat klopt, dit is een echte palm, met alles erop en eraan! Mijn diepzee-telefoontje snel vergeten.

En dat allemaal dankzij mijn nicht die dit apparaatje niet meer gebruikte!! Ik kon 'm zo overnemen!! :-D

Is dat waar het spreekwoord
'geluk zij met de domme' vandaan komt? 

Ik kan er alleen maar lyrisch van worden! Thank you, thank you, thank you!!

ps. Oproep aan alle inwoners van nederland en daarbuiten: Wie toevallig een samsung x680v op het strand ziet liggen: meld het even bij mij en gooi 'm daarna in de container, ik wil het strand niet vervuilen. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten