Pagina's

zaterdag 4 april 2009

Ja-ja-ja-jarig!!

Een jaar vliegt voorbij en ik vier vandaag het heugelijke feit dat ik de 'magische' 23 heb bereikt! :-D 
Vanochtend werd ik een jaartje ouder wakker en het voelt helemaal OKE!! Ik leve lang, hoera, hoera!

En als de vooraankondiging niet door mij was gedaan, zorgt hyves er wel voor dat iedereen op de hoogte is van deze fenomenale gebeurtenis!

En ik heb 'alweer' alles wat m'n hartje begeert. Naast de nieuwe dubbel-cd van coldplay ben ik ook in het nieuw gestoken!!
Ook de eerste keer dat ik kleding voor mijn verjaardag vraag, duz.. one small step for man; one giant leap for Daniël 

Aanschouw het resultaat:



<- best vlot toch?
















Dank voor jullie vriendelijke felicitaties, ik kan me niet jariger voelen! Ik mis maar 1 ding: zon... helaas.
Anyway, nu ga ik mijn verjaardag vootzetten bij de pizzeria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten